22 de juny 2008

TRIATHLON DE PARIS

Molt bona actuació del nostre company en Santi Soley a la Triathlon de Paris (distància olímpica), que s’ha celebrat avui diumenge 22 de juny.

Ha quedat classificat en el lloc 190 de 1200 participants, enhorabona!!!

Cronica d'en Santi:

-"Sortida de l aigua bona, aigua de la Sena, interesant. Ok, la transicio en bici una mica dura perque hi havia 850m a correr amb tot de pedres dins un parc, de fet avui em fa un mal el talo dret de impressio. Transicio en si mateixa, millorant, crec que els Uala del Sergi s agessin reduit a Bofff, tot i aixi es molt millorable i aqui vaig perdre ja un bon tou de posicions, tantes com 80 crec. Surto en un grup de bici que es va convertint en un super=peloton de moltes persones...caigua 1,2 i 3! pero cap em pilla ,per sort, els reflexes importants. Crec que es lo pitjor de una triatlo amb tanta gent, preneu nota per Bcn! les caigudes al ordre del dia, i a alta velocitat, acollona bastant. Tot i aixi, la bici aguanto el grup, de vegades penso que podriem tots haver tirat mes, em vaig permetre la xuleria, perque no se li pot dir res mes, de llencar un atac per anar a buscar el grup de davant, pero crec que va durar 500m com a molt el meu solitarisme :). Segons la classificacio a la bici nomes perdo 11 places, que segurament son part del grup que ens va agafar per darrera degut al vagisme esmentat.

Cartolina amarilla, com la Roja, a boxes, per descordarme el casc abans de deixar la bici a lloc, pero sense mes consequencies, el arbit em fa perdre uns segons preciosos pero. Surto correns, bones sensacions, cada dia corro mes be crec i son gracies als entrenos del dimecres sens dubte! perque guanyo 43 places! tremendo, i aixo que com tots sabeu no s em pot considerar una gacela precisament en el medi terrestre.

Amb tot, jo la considero una molt bona carrera per les meves condicions actuals. Vaig acabar amb gent molt forta, el nivell crec que era foca alt perque es la Triatlo mes important per aquestes contrades. Per cert, super ben organitzada, et donaven una motxilla i tot, amb samarreta asics, botellin bici! xip amb potaxip de neopre...ok, jo no n he vist moltes de triatlons, pero em va semblar que estava molt ben organitzada, els arbits molt eficients (referencia a la meva cartolin) estaven en tot i et perseguien en moto a la bici per dirte que el dorsal no el portaves be, ho vai veure amb un dels companys del peloton, impressionant. Havies de deixar la bici ja el dissabte...en fi, tot molt ben organitzat, aquests francesos en aquest tema la toquen. L unic que no em va agradar va ser la transicio de nadar a bici, massa llarga i cansina per les plantes dels peus, amb una moqueta que no feia mes que enganyar els pedruscos que t'estaves currant amb els peus, i l 'anada fins a la sortida aigua tambe descalc per l asfalt, molt llarg! pero son limitacions del terreny, aqui no hi ha platja...excepte la Paris plage de l estiu, un niu de rates."-

Parcials:

190 Soley, Santi (135è S4M)

Natació: 0:21:30 (222)

1a Transició: 0:07:16* (quasi 900m de transició)

Ciclisme: 1:03:17 (302)

2a Transició: 0:02:05

Cursa a peu: 0:45:42 (190)

Temps final: 2:19:48

1 comentari:

Unknown ha dit...

Atencion al dato del temps al primer tram de 1500m nedant...tenir la corrent del riuet amb tu sempre s agreeix per batre marques :)

A veure si m entero de com pujar les fotos...