30 de juny 2008

CALOR!!

Primer de tot permeteu-me que des de aquest blog donem suport a en Toni del Club Triatló Granollers que es troba a la UCO (Unitat de Cures Coronaries) del Hospital Josep Trueta de Girona desprès de patir un desmai i a la poca estona una aturada cardio respiratòria de la que en va sortir gràcies a la actuació de tots els cossos de emergències mèdiques i col·laboradors (Creu Roja, Bàsiques de SEM i equip mèdic del helicòpter i alguns triatletes que som del gremi) va ser evacuat amb helicòpter des de Banyoles.

Els companys del Club Natació Catalunya li desitgem una ràpida i complerta recuperació.

Calor, calor i més calor. Així es podria resumir el III Triatló B de Banyoles, ja que fins hi tot a la natació feia calor 25ºC la temperatura del llac, jo ni m’ho creia, quan van dir que es nedava sense neoprè!

-“Vaig arribar a Banyoles dissabte a la tarda i tenia habitació reservada a l’alberg de l’Estany... Primers problemes, dins hi ha un individu que diu que és l’amo que ens diu que no podem pujar les bicis a les habitacions i que les deixem en un parking del que només ni ha una clau i que li donarà a qualsevol que li demani, evidentment la gent si nega per la pasta que valen les bicicletes i la manca de seguretat en el lloc que ens ofereix... Desprès de intentar convenç-se’l, al final fem un assalt tots a l’hora pujant les bicis a les habitacions (érem uns 5) evidentment no va tenir collons d’aturar-nos!

Arriba el moment de la competició, ja a boxes es veu els canvis que hi ha al mon del triatló, l’especialització... La majoria de bicis són cabres, cascos aerodinàmics i gent que no la veus en sprints ni olímpics...aquí començo a pensar que no farem res de bó.

Natació sense neoprè exceptuant els avis, nedo una mica i ningú sap on serà la sortida ni com, a l’estona mentre jo encara era al pantalà la gent comença a nedar (típica sortida de la fede) em llenço a l’aigua i començo a tenir problemes amb les lentilles i les olleres això em fa aturar-me un munt de cops la primera volta, al menys la segona no tinc problemes, surto de l’aigua amb 44’ (sense saber-ho el Carles Matas 39’ i en Roger 40’)

El sector de bici és de l’únic que estic content ja que encara que em va passar molta gent, també jo en vaig passar, mitjana de 31.34 km/h, que per mi és la més ràpida que he fet mai en aquest circuit en mitja distància, a la segona volta em vaig regular a les baixades gracies a les rodes noves (HED3) i no pedalejava i agafo abans del port al Carles.

Cursa a peu...per la calda que fa ja me’n oblido de córrer com deu mana, ho passo malament la primera volta i encara que hagués pogut anar més ràpid no volia, a la segona ja em trobava millor però vaig seguir al mateix ritme, potser un pel més depressa, tot i això m’aturava als avituallaments per hidratar-me com deu mana i refrescar-me, a l’última volta ja vaig córrer amb més ganes i va ser on vaig avançar més gent inclòs de la meva mateixa volta trobant-me bé de cames.

És molt dur fer mitja distància a finals de juny amb aquesta calor i dir-vos que ja molta gent amb nivell mig-alt que només es dedica a la mitja i llarga distància!”-

Fd: “El abuelo cebolleta”

Resultats dels membres de la secció:

065 Roger Besora (52è ABM)

100 Andreu Raymond (14è V1M)

155 Carles Matas (4t V2M)

223 Josep L. Aran (8è V2M)

225 Carol Valmanya (8a ABF)

DNS Jesús L. Andreu (V1M)

A tots ells felicitacions per finalitzar una prova tant dura!!!