9 de juny 2008

CLASSIFICATORI CAMPIONAT D'ESPANYA

Hola a tots i totes,
el proper dissabte 14 de juny es celebra a la localitat de Puerto del Carmen de l'illa canària de Lanzarote l'últim classificatori que dóna plaça pel campionat d'espanya de Triatló que es celebrarà el setembre a Ferrol (Galícia). L'expedició del Catalunya està formada per 14 integrants (3 dones i 11 homes) que lluitaran contra el vent incansable de l'illa per arribar a la meta i aconseguir una plaça en la seva categoria.

El triatló de Puerto del Carmen es disputa sobre la modalitat de distància esprint amb 750m. nedant a l'Oceà Atlàntic (neopré segur), 20km. de bici en un circuit de 3 voltes amb una rampa dura amb l'afegit del vent que ho complica molt més i per acabar 5km. de cursa a peu pel passeig marítim de la platja de los Pocillos. És un triatló molt maco on es pot gaudir de l'esport i l'entorn.

Esperem que tinguem molta sort i tot vagi molt bé.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Prezados clientes


Quem quer comprar carne de 1ª qualidade é favor de me contactar...vendemos carne fresca do sudoeste asiático.Carne tenra e fresca ( ainda menores)de primeira mão, sem doenças contaminadas, algumas ainda usa fraldas....vitório é prova de qualidade. também tenho bom vinho, da terra do meu avô, loucor beirão acompanhado com o chouriço português do meu avô...ainda tenho pra vender os meus tomates, ainda virgens e frescas...acompanha de suco bem doce...pois confeço que tenho diabetes, ainda vendo em saldos bananão bem grande de de marca tiu monte, acreditam que nunca viram banana tão grande e ríj, também acompanhada de suco que é especialidade da casa...não esqueçam que também tenho chourição (dos grandes)à venda e tão boa qualidade que até se vibram...fazemos entregas ao domicílio...para terminar apresento-vos o meu chouricao de burro, directamente do meu quintal sempre de melhor qualidade, e garanto-vos que vão ficar mais espertos depois de comer chourição de burro

saudações

Vitório Rosário Cardoso