23 de març 2009

CURSES DE MUNTANYA

Aquest diumenge el nostre company Marc Majòs va disputar la XIII Cursa de Muntanya de la Vall del Congost de 42.2 km. Fent un magnific resultat i pujant al podi a la categoria de Veterà 1.

-"Aaaa... i informar-vos que ahir vaig fer la primera cursa de muntanya, 42'2 km a la Vall del Congost amb 2.700 metres de desnivell (amb 6 pujades i les seves corresponents 6 baixades) i tot i que aquest any no m'estic sentint gaire bé... i que al final vaig patir molt... després de 4h53'38" vaig quedar el 9è. La veritat és que estic força content. No us explicaré moltes historietes perquè no vull substituir l'abuelito cebolleta! Ni tinc fotografies ni res... però em sembla que a la web de la cursa posen fotografies i videos i les classificacions... i la veritat és que el circuit era preciós i espectacular!"-

Marc
Classificacions:

9 Marc Majòs 4:53:38 (3r V1M)

Enhorabona Marc, que tremolin els del Challenge!!!!

FOTOS DE LA CURSA: Clike-ho aquí