4 de maig 2010

CURSA DE MUNTANYA MOSSOS D'ESQUADRA

El nostre company Marc Majós va disputar la 10a edició de la Cursa de Montanya Mossos d'Esquadra celebrada a Ripoll el diumenge 2 de maig, us deixo amb la seves paraules.

-"Jo aquest cap de setmana a Ripoll... regular...

La cursa espectacular... recorregut fantàstic... vistes formidables... distància i desnivell idoni...

Però jo no estava per masses alegries... encara estic una mica cascat (o senzillament és l'edat!) de les meves angines perpetues i el B de Banyoles suposo que també es va notar.

La cursa va començar a les 9 amb un temps que encara va aguantar força... tapat, però ni plovia ni feia massa fred... Al principi ja vaig notar que no anava massa bé... de totes maneres poc a poc em vaig anar recuperant una mica i al final vaig acabar amb dignitat... vaig fer 2h26'11" els 22'7 km, quedant el 46 de 300. La veritat és que força millorable... però tal i com estava la qüestió era fer-la i recuperar-me quan abans millor... que el dissabte vinent toca el social!!!

Marc"-

Classificació:

46 Marc Majós (38è MS)

Descansa Marc o patiràs al social!!!