23 de juny 2009

TRIPLE ÈXIT A BALAGUER

El passat cap de setmana (20 i 21/06) es van celebrar dues proves a Balaguer, el Triatló en format "Half" i l'endemà el Campionat de Catalunya de Triatló de Muntanya.

Els il·lustres de la secció van ser-hi pressents en les dues competicions aconseguin 2 podis al Half; Carles Matas 2n en V2M i Josep L. Aran 1r en V3M. Pel que fa al Tri de Muntaya l'Eduard Espriu va aconseguir la 3a posició en V2M.

Classificació Half:

39 Marc Majós (35è ABF)

95è Carles Matas (2n V2M)

144 Josep L. Aran (1r V3M)

157 Miquel A. Simon (4t V2M)

166 Jesús L. Andreu (5è V2M)

Equip Masculí 14è Classificat

Classificació Muntanya:

51 Roger Besora (7è V1M)

98 Eduard Espriu (3r V2M)

Felicitats a tothom per aquest podis dins del nostre país!!!

Crònica d'en Marc

-"Hola companys i companyes!

Doncs jo us explicaré la meva versió de com va anar Balaguer...

Primer de tot... dir que a nivell logístic m’agrada infinitament més fer un triatló el dissabte a la tarda que el diumenge al matí!

Dorms tranquil•lament... esmorzes... agafes el cotxe... et plantes en un pantà preciós a les 12:30... deixes la bici... t'en vas al segon box... (lloc d'arribada), deixes les coses... et porten en autocar al pantà... i a les 15 sortida... després acabes a les 21 i a les 22:30 a casa... i tot el diumenge per descansar!

La cursa... molt maca... però atenció... molt, molt i molt dura!!! Si a Calella vaig acabar desanimat per la bici a Balaguer ja va ser total... per sort aquesta vegada res de "xupar roda!"... Respecte el temps... vam tenir sort perquè no va fer massa calor... tot i que "deu ni do"... Es veu que dos dies abans hagués estat molt pitjor! Però va fer molt vent (pel meu gust, és clar)... I el circuit de bici ja era prou dur com per a més tenir la companya del vent... que no sé com s'ho fa però només el notes en contra!!!

Bé... la meva cursa...

Nedant força bé, l'aigua estava força freda però res que no es pugui aguantar amb neopré... vaig fer 28' sortint el 32 de l'aigua en un grupet de 6-8 persones... Crec que vaig tornar a ser dels que més recta va anar.

La bici, per variar... no vaig passar ni un sol triatleta... desesperant... però haig d'anar assumint que és el meu nivell... al final... 3h10' i el 70 de parcial en bici... i al final corrent... com em va passar a Calella... vaig començar a córrer força desanimat però al veure que anava passant a gent vaig anar engrescant-me... fent el 17 millor parcial de córrer quedant al final el 38 en un temps de 5h16'

El circuit molt maco... tant el pantà... la volta en bici... com el córrer a la vora del riu... la veritat és que molt recomanable!

La veritat és que va ser una cursa molt dura... física i psicològicament... per dir-vos que durant el tram de bici vaig pensar en plegar moltes vegades... i esborrar-me del ironman... ara intento agafar ànims i seguir entrenant... bé... no tinc temps per explicar més detalls de la cursa però dir que el Carles Mates... va fer una gran cursa... el Josep Aràn també... i el Miquel Angel i el Jesus van demostrar de quina pasta estan fets... perquè ja us dic... que va ser molt dur... felicitats a tots ells!"-