19 de maig 2010

IRONCAT

-"El passat dissabte 15 de maig va celebrar el 7a edició del IRONCAT, el primer triatló oficial de distància Ironman celebrat a la península ibèrica (si no és cert ja em corregirà el nostre "pecident").

Un altre edició amb fort vent que va endurir una prova, que tot i tenir un recorregut assequible, en moltes ocasions acaba convertint-se en una prova èpica per les condicions atmosfèriques adverses.

A les 7 en punt es donava la sortida en un mar arrissat i amb bastant corrent, i un aigua a 18 ºC, circumstàncies que ja van provocar els primers abandonaments (alguns als 200 metres de la sortida).

Els 180 km en bicicleta es van convertir en una dura batalla contra el mestral que bufava amb força a tot el recorregut, i que va ermar les forces del participants, fent que per a molts la marató es convertís en un viacrucis.

El nostre company Josep Lluís Aran, alies "l'incombustible", es va guanyar l'apel·latiu Finisher, tot i patir una mica al sector de la marató, on va comptar amb els ànims i el recolzament de tots els companys que estàvem a la organització o com a voluntaris.

Enhorabona Josep Lluís"-

Miquel A. Simon

Apunt del Jesús Andreu:

-"Jo solsament afegiria, que per una vegada a la vida, al arribar, estava tan fos, que no parlava res de res, i mira que ho vaig intentar, em va sorprendre, per que tots sabem que el Josep Lluís no calla, ni que el matin."-

Felicitacions per ser Finisher i per la seva victòria a la categoria de veterà 3 i també el seu grup d'edat de 60-64 anys.

Ja m'agrdaria a mí fer IRONMAN's quan arrivi a la seva edat!!! Ets un Crack!!!!

Classificació:

193 Josep L. Aran 14:07:46 (1r V3M / 1r G60-64M)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estic molt content d'haver participat i acabat l'Ironcat. I per tant, estic molt agraït a tots els voluntaris i altre gent que desinteressadament posen el seu temps d'oci per a que altres gaudeixin. Moltes gràcies a tots, J.L.Arán