25 de maig 2008

El temps del Picó


Sembla que era més factible començar la temporada de triatló que treure el Sant de l’església per que plogués.

Desprès de estar dies preparant el triatló del Prat, deixant la furgo al parking de l’Eloi i que ell em vingués a buscar el diumenge al matí al curro, desprès de demanar al company que em fa el relleu de que m’entrés una hora abans...

Arribem al Prat amb temps suficient per escalfar, el cel estava molt tapat, ja veiem que el mar estava molt mogut, llevantada!. Traiem les bicis i donem una volta al circuit, el vent era molt fort i quan t’enganxava de costat les passaves magres. Desprès del escalfament entrem a boxes...El gran jutge suprem; en Sergi Noguera reuneix als representats dels clubs i diu que no es nedarà i que es farà un duatló, i que evidentment no puntuarà per res, just dir això fa acte de presència la molt temuda pluja i llavors hi ha una desbandada total, la fugida d’Egipte, “el salvese quien pueda”...de la majoria de federats, Eloi inclòs que m’arrastra en la fugida. Al cap d’una estona i com els organitzadors és donen compte que es queden sols es decideix ajornar la prova sine die.

Recull tots els trastos plovent i cap a casa que no ha estat res!!

Ja em portem 3 de 3: podrem competir a Mataró, serà un duatló?, un aquatló?, una partida de petanca?, ens jugarem el podi als xinos?, podrà en Batman sortir-se’n d’aquest embolic? no us perdeu el proper episodi a la mateixa Bathora al mateix Batcanal!!!

Fd: “El abuelo cebolleta”