2 de juny 2008

Imatges del TRIATLÓ CIUTAT DE MATARÓ

Hola a tots i totes,
aquí us passo unes quantes fotos del triatló de Mataró que m'ha enviat el Jotas.
En la primera foto, tenim el triomfador del dia el Joan Francesc Campos amb el seu primer podi en la categoria de Veterans 1 i amb la nova equipació de la secció, que també s'estrena en un podi.
En la segona foto, surt la Mercè iniciant el segment de corre del triatló després de patir una caiguda en la bicicleta tal com es pot comprovar en la seva cama esquerra.
En l'última foto, tenim l'Andreu en el seu esprint final just arribant a la meta assolint la 6ª posició en la categoria de Veterans 1.
Jo com a comentari personal només volia dir que trobo un error greu que afecta a la seguretat dels participants que les noies, no federats i els cadets sortin abans que els federats Absoluts amb poc marge de temps ja que fan molt més perillós el tram ciclista del triatló. Gent que té menys nivell i experiència que es volen ficar a roda i dins el pilot amb el risc que això comporta o ficar-te les sabatilles sobre la bicicleta i anar d'un cantó a l'altre de la carretera tirant per terra la resta de participants que passen. Ahir no vaig ser l'únic perjudicat i no és el primer cop que passa. Jo vaig tenir sort i només tinc un cop el colze i maluc amb alguna rascadeta, però hi ha altres que han tingut molta més mala sort.
Sort en les pròximes competicions i esperem tenir un bon resultat la setmana que ve en el Campionat de Catalunya de Triatló que es disputa a Salou en la distància olímpica.


Firmat: Eloi Moragues