7 de març 2014

HISTÒRIES D'UN EQUIP "A" (2a part)

Crònica de'n Ferran:
Tot comença amb 5 paios amb pinta de “litroneros” i depilats de la més diversa índole, asseguts en un banc del parc mirant culets de triatletes i criticant panxes embotides.

Tot seguit, els litroneros, rotllo superman, es treuen la roba, es queden en mono i comencen a córrer; “rapiditos pero sin pausa”.


 Transició correcta i la locomotora Sergi zumbant-li watts seguit d'un Gabri que, posseït per l’esperit Catasús, crida: jo em poso segon!

Tots rellevant ordenadament menys el sapròfit barbut de darrera que es dedica a mirar els culs dels que es deixen caure mentre marca els millors passos de corba per respirar una mica.

Segona transició bona i els 5 corrent a “caraperro” sense mirar enrere. Entraran les màquines Merodio2, sobra un. Gabri, “sin conexión telefónica”, va gemegant al plurisono amb el sapròfit que va més descansat. Els Merodios controlen.

El Carlos paga els bons relleus en bici i s’enrampa una mica i afluixa. Quedem les dues barjaules gemegant.


Gabrielo es treu un canvi de ritme de la patilla i el David m'ha de donar alguna que altra empenta perquè no em deixi. Crec q el poso catxondo amb els meus esgarips. ;-)

Entrada a full a meta. 10ns amb molt d’esforç i amb les cartes ben jugades. Feina en equip.