8 d’oct. 2008

XX Triatló Ciutat de Barcelona (versió IMG)

Bé, deixaré per més endavant escriure sobre l’organització d’aquest “macro festival triatlètic!?”... Passem a parlar del tema esportiu.

A destacar les actuacions dels nostres companys; el nostre trainer l'Eloi que va arribar en la 15a posició absoluta i el veterà més en forma en aquest final de temporada en Joan Francesc que va aconseguir pujar al podi al 3r lloc a la categoria de Veterans 1. Dir que en Yuri a la que s’espavili una mica ens passarà al davant, ja que només vaig aconseguir doblegar-lo a la cursa a peu.

Val a dir que la majoria de les noies del equip femení, per errada de comunicació de l’organització en els horaris de sortides (desprès del retard de la primera sortida) van sortir uns 8’ tard a la seva cursa.......

Crònica: -“ La nit anterior no vaig poder aclucar l’ull, feia molt de temps que no participava en la triatló del Cata (des del 2001) i em feia il·lusió, a part estava nerviós perquè ho volia fer-ho bé en l’últim triatló de la temporada. Encara que aquest cop l’organització depenia d’una macro empresa.

Per les qüestions que tothom ja sap al final varem aconseguir poder ser a la primera sortida, que en teoria seria a les 8 del matí, (per primera, i suposo que última vegada, era considerat elit amb el dorsal núm. 10!!! Fins i tot em feia vergonya ser-hi allà). Això volia dir que tindria que matinar, el despertador va sonar a les 5:45 del matí, era tan d’hora que em vaig tenir que posar una llum a la bici per anar amb més tranquil·litat cap a boxes. Feia molt de fred 13ºC, menys mal que ens deixaven portar neoprè, tot i que l’aigua era per sobre de 22º (qüestió de markèting).

L’hora prevista de la sortida era les 8:00, però per causes del tall del circuit de bicicleta no vam sortir fins les 9:15, això va comportar que ens quedéssim amb els peus glaçats per la sorra que estava congelada i a mi em va desmotivar bastant.

Al final sortida des de la platja, llavors em vaig donar compte que la natació seria un suplici, ja que no podia expulsar l’aire pel nas degut al constipat que portava i m’ofegava literalment, a la segona volta em vaig trobar millor però quan vaig mirar el crono surtin de l’aigua em dong compte que ho he fet fatal...

...A boxes d’elit només queden dues bicis (això vol dir que el Joan Francesc ja ha marxat) a la transició arriba el Yuri, em cabrejo amb mi mateix i surto cagant llets amb la bici intentant atrapar a un grupet del davant, quan quasi els tenia i per culpa dels mil giravolts els torno a perdre, a la Diagonal s’ajunten un parell amb mi, anem fen relleus intentant atrapar al grupet, però no hi ha manera, al final el grup del Yuri ens atrapa per darrera i decideixo ja no currar més i em quedo xuclant roda intentant que no em tirin a terra en qualsevol revolt. De cop i volta a la segona volta tornant per la Diagonal ens passa un tipus a tota hòstia (49km/h) saltem 3 a agafar-lo ho aconseguim però fa unes arrencades bestials i ningú dels 3 el podem seguir i ens tornem cap el grup d’abans fins ja arribar a la transició.

Faig una transició super ràpida ja que els boxes no estan compensats i surto a córrer com sempre amb progressió, al principi costava trobar el ritme, però de mica en mica em vaig començar a trobar millor i vaig poder aconseguir baixar dels 39’ i així dissimular la meva natació de merda...Parlant de coses escatològiques, els avituallaments eren penosos amb uns gots que quan els aconseguies agafar ja ni hi quedava líquid a dins!!!

Menció a part la falta de avituallament sòlid al finalitzar la cursa! Però d’això ja parlarem en un altre estona.”-

Classificació:

015 Eloi Moragues (12è ABM)

055 Joan F. Campos (3r V1M)

095 Andreu Raymond (5è V1M)

243 Youri Heinz (194è ABM)

264 Siquem Vivancos (26è V1M)

*396 Erika Martinez (20a ABF)

641 Mercé Asensio (37a ABF)

649 Inés Mestre (39a ABF )

776 Carol Valmanya (67a ABF)

4t Equip Femení

8è Equip Masculí

Firmat: “el abuelo cebolleta”

* L’Erika m’ha confirmat que li va falta una volta de córrer (un altre errada de l’organització perquè a la web i al dossier posava 2 votes i només un cartell a l’entrada del pavelló posava 3 voltes, a part no hi havia ningú al circuit de córrer que t’ho dies, el caos va arribar fins i tot als primers de la cursa que es van tenir que parar per no saber on tenien que anar!! Dir que aquest resultat no desvirtua la classificació per clubs degut a l’avantatge amb el club que ens va al darrera si hagués puntuat la Carol.

3 comentaris:

Triatló CNC ha dit...

Andrew una cosa és fer la crònica del cata i l'altre és escriure el teu diari personal.Crec que t'hauries de fer un blog per tu dient "Història de l'abuelo cebolleta"
Ens veiem

Triatló CNC ha dit...

Potser tens rao, però com que ningú participa, encara que sigui fent algun comentari, pues dic la meva perquè no sigui una imitació del NO&DO!!

jordi bou torrent ha dit...

Us admiro nois!! molt bona feina!!

Jo tambe vaig participar en la triatlo del cata pero a la categoria popular dels supersprint. Ens vam apuntar amb el meu nebot.
De fet m'agradaria poder entrenar mes, pero em falten hores. De totes maneres pensava que se'm faria mes dur sobre tot el tram tecnic d la natacio pero ho vam passar molt be. El marc de l'esdeveniment era ideal pero la organització, tot i que es complicat, es va notar una mica fluixa fins i tot pels q no correm triatlons habitualment. P.ex. a l'arribada ens donaven l'aigua a contagotes...
Be seguiu endavant i aneu posant comentaris, jo llegeixo les vostres noticies al plafo del club quan vinc a buscar el meu fill que neda amb l'EAA i a partir d'ara al vostre blog.

Felicitats a tots els de l'equip de triatlo, i fins la propera,

Jordi