27 de gen. 2012

MITJA DE MUNTANYA DE L'ALBERA

El passat diumenge dia 22 de gener es va disputar la 2à Mitja Marató de l'Albera de Muntanya a la localitat de Llançà.

Destaquem l'actuació d'en Marc Majós que va assolir la 10a posició absoluta.

Us deixo amb la seva crònica:

-"A mi la de Muntanya m'ha anat genial... després d'un any en blanc per la lesió...
He tornat molt bé... he fet 1h51'40" i he fet el 10 de 450-500 tius... (bé, això sempre enganya perquè en muntanya el nivell és molt més popular que en triatló... treus els 100 primers i els altres... però queda bé dir-ho). 

La cursa ha estat espectacular en un dia impressionant... el Canigó nevat... un recorregut xulíssim... 21km, 1.700m de desnivell acumulat... i he guanyat al meu germà... que sempre és un plaer... ji ji ji... Ell ha fet el 15 amb 1h56'10" ... (tenien en compte que es va cascar 1h22' la setmana passada a la mitja de Sitges no està gens malament), el Matas, també estava molt content, ha fet 2h11'45"...

La veritat és que jo m'he sentit molt bé... i lo millor és que he recuperat les sensacions de la Muntanya... que és el millor que hi ha!!!! Ja m'estic tornant a replantejar la temporada incorporant les meves estimades curses de muntanya!!!!! Igual les series de natació van bé per la muntanya???? Perquè només havia fet una tirada de 2h per muntanya aquest any!!!..."-


Classificació:

10 Marc Majós 1:51:40

56 Carles Matas 2:11:45

Felicitats a tots dos!!