24 de gen. 2012

DUATLÓ DE CERDANYOLA

Aquest passat diumenge dia 22 de gener, es va celebrar el primer Duatló de carretera de la temporada, el Duatló de Cerdanyola, i a més, a prop de casa i en un circuit que ens el coneixem de memòria per ser una de les zones d'entrenament de l'estiu. Tot i ser la primera edició i no ser puntuable si van reunir prop de 450 duatletes.

Destaquem la gran actuació d'en Sergi Martinez, assolin al 7a posició absoluta, amb un dels millors parcials de ciclisme, i també que el nostre incombustible veterà en Josep L. Aran va tornar a pujar-se al podi en el 2n calaix en la categoria de Veterà 3.

Crònica d'en Sergi:
-"Vuit duatletes han corregut per davant al primer córrer. He fet una transició lenta i els de darrera m'han agafat a la sortida de boxes. Sobre la bici m'he sentit com en els bons dies d'entreno. A mitja pujada he mirat i el grup s'havia quedat, apreto que no m’agafin, només en David Serra que s'havia quedat "en tierra de nadie" s'enganxa a roda. Per fi iniciant la segona volta de les tres del tram ciclista enllaço amb el cap de cursa.
A la resta del grup tirar o no, li era igual, tots corren més que els de darrera, però jo no. Havia d'obrir forat perquè no m’atrapessin. Entrem a la T2 amb un forat de 1'20" sobre el 2on grup, desde darrera ja no em podien agafar i el pitjor que podia passar era acabar l'últim dels 8 primers. Perfecte!!! Feina feta!!! Al segon córrer encara he pogut retallar una posició i entrar 7é.

Els parcials de bici porten sumades les dues transicions, es per aquest motiu que en David Serra compte amb el millor parcial ciclista, ha fet unes transicions impecables, de llibre.
Estic content, i molt agraït en veure a la arribada que triatletes amb molta més classe, m'han felicitat per la bici, m'ha fet feliç que em reconeguessin l'esforç!!!

Ahh!!! i agrair els ànims als que ho miraven des de fora... David, Òscar, Carles i el teu pare i als que ho han fet mentre corrien Xavi, Javier, Joan Francesc..."-


Classificacions:
7 Sergi Martinez (6è ABM)

70 Xavi Martinez (50è ABM)

112 Joan F. Campos (20è V1M)

175 Javier Catasús (4t V2M)

290 Josep L. Aran (2n V3M)

332 Enric Peso (83è V1M)

Equip Masculí 8è classificat

Enhorabona a tothom i bon començament de temporada!!