22 de set. 2011

TRIATLÓ DE TOSSA DE MAR

El passat diumenge dia 18 de setembre es va disputar una nova edició del Triatló de Tossa de Mar,  Aquest cop no hi havien tants inscrits com l'any anterior, segurament degut a  la celebració del Campionat d'Espanya de Triatló a Vigo.

Tot i ploure la major part de la prova, aquest cop no es va anul·lar el circuit, sempre perillós i dur, de ciclisme.

 Només 2 triatletes del CNC van ser-hi pressents: En Ferran Barceló, que va fer una gran actuació i en Pascual Collado que aquest any esta fent quasi totes les proves de Catalunya.


Us deixo amb la minicrònica d'en Ferran:

-"6:00h del matí. massa aviat per llevar-me un diumenge. sóc un matat. Autopista AP7 direcció Tossa. Plou, espero que no se suspengui la bici.

Sortida de natació. Vaig ràpid per no haver-me de fotrem hòsties. nedo força bé i surto dels 10 als 15 primers.

Vaig a pujar-me a la bici i veig que falta una sabatilla. torno a boxes a buscar-la. algú em diu: avui que havies nedat bé...
M'atrapa l'Aguilar. Va bé, és una bona roda. Ens atrapa un grupet que puja fort. no aconsegueixo agafar el ritme. em falta capacitat de patiment. els deixo marxar. cagada, quedava molt poc de pujada, port de muntanya d'asfalt, ple de sots, ple de pinassa, terra i pluja. Pujo millor que l'anterior. Un company em pregunta: que tal baixes? responc: com pugui.

Baixada amb molta precaució. Les condicions superen de llarg la meva capacitat de prendre riscos. Veure l'Aguilar que s'ha estampat contra la vorera en una de les innombrables paelles et fa pensar. Comento amb el company cadascuna de les corbes de les que sortir-ne sencer ja és un mèrit per si sol.

Córrer. Els del davant estan massa lluny i els de darrera també. Vaig a un bon ritme però sense patiments extrems. Quedo el 12 però podria haver quedat molt més endavant si hagués lluitat més la bici.

He acabat sencer, q ja és bastant en el circuit de bici més complicat del tri català.
Parlo amb l'Aguilar q té cops, rascades i la roda del davant per tirar-la al container. Però està bé."-

Classificacions:

12 Ferran Barceló (12è ABF)

289 Pascual Collado (58è V1M)

Enhorabona a tots dos!!