11 de set. 2011

CURSA DE LA VEREMA - ALELLA

Aquest matí s'ha disputat a la localitat d'Alella un altre edició de la Cursa de la Verema, cursa de muntanya de 14,5km, en un dia asolejat i amb molta calor, uns 300 participants s'ha donat cita per gaudir d'aquesta prova.

Crònica de la cursa:
 
-"Comença amb una trucada ahir a la nit del Carles que em diu que treballa massa i que no vindrà.... A l'endemà un altre trucada, que si que vinc!.... Furgo i cap Alella.... en el viatge tothom comença a plorar... el Carles; "no he dormit gaire, treballo molt, em retiraré als 40 de la pasta que estic fent..." ... Pineti; "Uf ahir vaig fer 90km de bici, estic mort...bla, bla..." ... el que suscribe; " Ahir vaig fer bici, no dormo gaire últimament.... el genoll em fa malt...."

Allà ens trobem al Jaume Pi que ens alerta de les trampes de la cursa i ens dona consells...Evidentment les dues princesetes arriben més tard de l'hora que havíem quedat.... normal!!

Escalfem un xic i cap a la sortida... PATAPUM!!! Un munt de trabucaires donen la sortida.... Com era d'esperar el Carles surt a tota llet i es col·loca dels 5 primers... Jo darrera tenint-lo al punt de mira.

A les primeres pujades, el Carles que comença a patir... després em diria que ha estat a punt de retirar-se... Passo al Carles i vaig tirant cap a munt a bon ritme..... Les baixades sen fan difícils deguts a la meva falta de tècnica i la por a fotrem una hòstia!!! Arribo a l'avituallament del poble i llavors em passa el Carles que s'ha recuperat baixant a sac!

 
 
Al poc de començar al segona pujada, les meves cames diuen prou.... sense estar cansat començo a caminar les pujades.... i evidentment em passa tothom.... El Carles, el Sergi i el Jaume... a part de mogollon de penya, que al menys em va animant al passar-me, inclòs hi ha una alma caritativa que em dona mig plàtan... tot i que jo m'he pres un powergel al començament de la 2a pujada.....

Tot i caminar molt, se'n fa curt l'arribada al 2n avituallament, em paro i bec de tot, menjo i em refresco.. i de cop hi volta em sento nou, començo a còrrer com "alma que lleva el diablo" (excepte una mega pujada de 50m) i començo a retallar posicions, no gaires, degut un altre cop a la por a les baixades i els últims metres d'asfalt de baixada tipus St. Joan de les Abadesses a sac, m'han faltat 5 m per avançar a un que em portava mogollon de temps!!.

Total el 38è de 300 inscrits.... Al final, el que es queixava tant, el Carles ha arribat el 21 traient-me 4' a 2' ha entrat el Pineti i el seu tiet...

Les noies han aparegut abans de les 2h de cursa, juntetes i somrient.... El dia que aprenguin a patir seran unes cracs!!

Després Chiringuito, platgeta, anar a la boia, saludar a 8 medusetes de les blanques amb ribets blaus i cap a casa a dinar i fer la migdiada!!!!

Ja veurem com em recuperaré, per pensar si puc o no fer Núria!!"-
 
Classificacions:

 21 Carles Tomàs 1:16:36
 
22 Jaume Pi 1:17:00
 
26 Sergi Pi 1:18:18
 
38 Andreu Raymond 1:20:50
 
236 Marta Cerdà 1:58:59 (30a F)
 
237 Sílvia Vallés 1:59:00 (31a F)


1 comentari:

Mandie ha dit...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back and we'll talk about it.

Thanks!

Mandie Hayes
mandie.hayes10@gmail.com