2 d’ag. 2011

CLASSIFICATORI DE BANYOLES

El passat cap de setmana, 30 i 31 de juny, es va disputar a la localitat de Banyoles l'últim Classificatori pel Campionat d'Espanya de Triatló, en les categories de Grups d'Edat i Elit i l'endemà al Copa d'Europa Premium amb la participació dels millors triatletes nacionals i europeus.

Des d'aquí felicitem a tothom, la majoria és va classificar a excepció d'en Miquel A. Carreras que com és el seu primer any de triatló no es te de preocupar ja que li queda molt marge de millora.

Destaquem els podis aconseguits per en David Martinez 1r G35-39M, Gabri Cardeñosa 2n G30-34M i la Carol Valmanya 2a GG35-39F.

Menció per la nostre benjamina, la Laia Pi que després d'insistir-li molt va participar en categoria Elit assolint una més que meritoria 13a posició a només 2' i escaig de la internacional Radka Vodickova.

Però millor us deixo amb les seves paraules, que per 1r cop s'ha atrevit a fer-nos una crònica.

Crònica de la Laia:

-"Eren les 11h del matí del mateix dissabte quan cau una tromba d'aigua a Barcelona, ens preocupem una mica però com que la competició no era a Barcelona...calia esperar a veure quin temps feia a Banyoles. Sortim de casa a les 12h però realment no va ser fins a les 12'30h que el cotxe arrancava, va ser una odissea encaixar les 4 bicis i 5 persones al cotxe!

Arribem a Banyoles (trucada al Sergi M. i David per saber on podíem anar a recollir els dorsals) i comença a ploure, estupendu! Aparquem just davant del restaurant "La Carpa" on a les 21'30h donarien entrega de premis més "pasta party". Anem a recollir dorsals i veiem la sortida del super sprint, en aquell moment no hi havia gaire ambient...el temps no acompanyava gaire la veritat...

Tornem cap el cotxe i cadascú es prepara les seves coses. Els que competien a grups d'edat ja els hi quedava molt poquet per començar ! El temps anava millorant cada vegada més…

Vaig anar a donar una volta per allà per provar la bici i em vaig trobar a la Carol, que amb els nervis i tot es va oblidar de posar-se la super polsera taronja que posa: ITU Premium European Cup, semblàvem professionals amb allò! L’acompanyo a buscar una altra polsera i segueixo donant una volta en bici i em trobo el Sergito M.M. La veritat és que sort d'ell, perquè les rodes les tenia molt desinflades i me les va inflar, em va proporcionar dopping, tallar el que sobrava de la polsera etc....moltes gràcies!!!!.....Llavors marxem a veure la sortida de natació, primer va sortir el Marc, desprès el Gabri, el Sergi, el David i la Carol, i seguidament ens vam asseure al costat d'unes àvies per veure la bici. A continuació, ja vam començar a marxar i a posar-nos a la cua per entrar a boxes èlit que eren els mateixos que farien servir el Gómez Noya etc.

M'estava espantant per les bicis que portaven les noies, totes amb rodes d'aquestes "guays".

A les 19h van donar la sortida de noies èlit, totes les sortides eren des del pontón ("chupi-guay" jajajajaja), i 5 minuts més tard, és a dir, a les 19'05h la de nois èlit. Vaig sortir de l'aigua just darrera de la Dolça Ollé i darrera meu estava la Sara Loher i alguna altra. Em vaig pujar a la bici (vaig fer lo de les gomes!!!, gràcies Sergito) i em vaig posar a roda de la Loher com vaig poder. Llavors vem formar un grup amb elles dos, una del Reus Ploms i una altra de Cidade Lugo Fluvial.

Estava anant a tope per poder-les aguantar i que no em deixessin. Fem la primera volta i em vaig dir: ara has d'aguantar una altra volta, i al finalitzar la 2a volta vaig pensar ara ja no se’t poden anar, has d'aguantar com sigui!! A la segona volta, crec que va ser, em va passar el Sergito, que anava recuperant moltes posicions al tram de ciclisme. Jo vaig tenir 2 crisis importants que gairebé em deixen, ja que el nostre grup es va enganxar al primer grup de noies (sense comptar la Radka i la Mayalen) que estaven la Núria Pubill i més. Em vaig baixar de la bici amb elles (l’última, hauré d’aprendre a baixar-me com elles de la bici, jo m'haig de parar!) i al posar-me a córrer vaig patir moltíssim, les cames les tenia destrossades, però veient el temps de córrer em pensava que ho havia fet molt pitjor!! Vaig fer més o menys el que sempre faig però aquesta vegada m'havia deixat tot a la bici !! ja que el Sergito again, em va dir la tàctica: neda a tope i bici a tope, el córrer ja acabaràs com sigui! Vaig intentar fer-ho, la natació a tope a tope potser no però més fort que altres triatlons, si ara la bici a tope seguríssim que si, ho vaig donar tot!

Quan vaig acabar em vaig trobar el Marc i Sergito i més tard el David, el Gabri i el Super Michael. Llavors em van explicar la seva carrera i ho van fer de conya !!!!!

David 1er al seu grup d'edat, Gabri 2on al seu grup d'edat, Sergito 21 èlit (però a les llistes posa 20, així que et vas classificar !!!! flipaaaan!!), Pinetis (Marc, se li va treure la cadena, tenim proves, sort que la mama va fer fotos jajaj, i l’enano que sense poder entrenar els últims dies i la ferida que feia una mica de mal, s'han classificat tots dos !!!), Carol també Superbé 2a al seu grup d'edat, Miguel Àngel 74, Joan Pi 5è, Laia 13a (crec que no em deixo a ningú)!.

Penso que tothom va fer el que va poder i es va notar !!! amb tants podis i classificats pel campionat d'Spain !!!! MOLTES FELICITATS !!!!!

PD: De les triatlons que he fet, em quedo amb aquesta !....està sortint l'espina tant gran de Manresa..!! Ahir no tenia la roda frenada....XD

Ho sento per tot el rotllo.......!! ....Ja sabeu que molt parladora tampoc sóc però quan m’hi poso, m’hi poso!"-

Classificacions Elit:

13a Laia Pi (Elit)

20è Sergi Martinez (Elit)


Classificacions Grups d'Edat:

2a Carol Valmanya (G35-39F)

13è Sergi Pi (G20-24M)


9è Marc Pi (G25-29M)

2n Gabriel Cardeñosa (G30-34M)


1r David Martinez (G35-39M)

74è Miquel A. Carreras (G35-39M)

5è Joan Pi (G50-54M)


Enhorabona a tothom! Ah, poques vegades es veu a la Família Pi al complert competint!!

1 comentari:

Joan Ballescà ha dit...

Hola,

Podríeu facilitarme algun correu electrònic per poder possar-me en contacte amb aquesta secció?

Gràcies,

Joan