6 de jul. 2009

10 KM DE PINEDA

Crònica d'en Siquem:

-"Un total de 1175 corredors es van donar cita a la cursa de 10 Km de Pineda disputada el passat 14 de juny (l'endemà del tri de Manresa).

Umh, la sortida puntual, però no hi havia calaixos, una altre vegada gent molt lenta a la primera línea, amb el meu cas era una cursa que hi havia anat per pressió popular del meus amics, però tenia clar que no podia ser una cursa que toqués la preparació del iroman. Surto i ja las primeres empentes, cada dia i ha mes incivilitzats a las curses. El Miquel i jo havíem quedat de fer-la junts però després de veure el temps al primer km i las sensacions vaig tirar a veure que passava. Passo molta gent, una pregunta, perquè la gent que fa 40’ o més surt a 3’30” als primers 3 km i després s’apaga como una llum a l’aigua?

Al final arribo bufant per baixar de 37’, estava content perquè al bombers havia fet 37,03 i no havia deixat de fer el entrenaments del iron, En aquesta cursa tampoc, però havia aconseguit mantenir el ritme tota la cursa, estic content.

I una altra cosa que no aguanto, vaig tornar a buscar al meu fill fent el recorregut de la cursa al inrevés i molta gent, molta retallava a las voreres, no dos metres si no uns quants més, i quan dic molta gent parlo de més de 30 o 40, a un grup que li vaig dir !No retalleu, No retalleu! Però.....allà ells amb la seva consciència.

Bé, de la cursa lo millor son els mitjons que duran molts anys, 3 parells, el demés, el pá amb botifarra i la cervesa "pos vale" Els regals com qualsevol cursa, l’únic destacable és que ens van deixar estirar i menjar a la gespa del estadi.

Una cursa més al sac,

Salutacions"-

Classificacions:

58 Siquem Vivancos 36:54 (29è M3)

170 Miquel Riera 39:24 (52 M2) *


1104 Mercé Asensio 1:01:06 (59 F3)*


1164 Ivan Vivancos 1:12:48 (38 M1)**


* Acompanyavan amics

** 12 anys 1rs 10km que fa!