13 de març 2011

DUATLÓ DE REUS

Aquest matí dia 13 de març, s'ha disputat en un dia radiant, després de les intenses pluges d'ahir dissabte, una nova edició, hi ha van 20, del Duatló de Reus.

Tan sols la nostra companya Carol Valmanya ha estat a la línea de sortida. Ella mateixa ens deixa una molt petita crònica:

"Ha fet molt bon dia.. Ha hagut problemes amb el circuit de bici, estava molt mal senyalitzat. A mi m'han sortit 27 km, a altres 20, altres 25. El córrer m'anat bastant be, però després ja he vist que m'avançava molt poca gent... Això es el que ha passat!! Ah! I feia bastant vent!!"

Aquest problemes que ens diu pot ser la causa de l'abandonament de 52 duatletes, fet que passa en molt poques ocasions.

Classificació:

12 Carol Valmanya (9a ABF)

Felicitats!!

2 comentaris:

anrhick ha dit...

La senyalització i molta part de l'organització penosa. Jo he patit a les meves carns. Una vergonya que això passi en una 20ena edició. Tot plegat, penòs. Jo m'he hagut de retirar també, per cert. Salut i a per la propera.

Anònim ha dit...

En passades edicions va succeir el mateix, mala senyalització, gent perduda,....una llàstima