23 de set. 2009

CAMPIONAT D'ESPANYA DE TRIATLÓ

Com ja sabeu el passat cap de setmana es va disputar a la localitat Galega de Cangas del Morrazo l'edició d'aquest any del Campionat d'Espanya de Triatló, dissabte dia 19 va ser el dia dels Paratriatletes (primer cop que es fa aquesta modalitat) i dels Grups d'Edat i diumenge dia 20 el d'Elit.

Amb un temps més proper a l'hiver que a l'estiu amb una temperatura de l'aigua del mar de 14ºC (un pel per sobre del llindar permés) i forta pluja els dies previs a les curses.


La nostra secció com cada any hi va esser pressent el dissabte en els Grups d'Edat amb 5 triatletes; la Mercé Asensio, en Javier Catasús, en Joan F. Leon, en Santi Soley i un clàssic dels campionats d'Espanya el David Martinez.

Dir-vos que el podi d'Elit va ser per l'Eva Ledesma (Independent) i en Javier Gomez Noya (Cidade Lugo Fluvial) i en Sub 23 van ser per la Neus Cayla (C.N. Mataró) i en José Miguel Perez (Invers Ditec T. Vilanova).

Crònica de la Mercé:

-"Es la primera vegada que hi he anat al “Campionat d'Espanya” , i la veritat es que ens ho varem passar pipa, molt bon ambient i jo personalment crec que es una experiència molt positiva, a veure si l’any vinent s’anima alguna noia més a venir i puguem puntuar.

En va agradar molt veure la carrera d'élite, tan femenina con masculina, tot un espectacle.

La cursa i hi havia molt nivell, no se els demès, però jo la vaig trobar molt dura.

Primer l’aigua estava molt freda i això que jo no soc fredolica, però reconec que estava freda, pels temps fets deien que hi havien uns 1600 metres.

A l’aigua em vaig trobar bé, però quan vaig sortir de l’agua cap a boxes, que hi havien posat per totes les noies de grups d’edat i alguns nois en el cas del Santi també estava en el meu boxes, el David, Joan, i el Cata, estaven al altre boxes, molt malament preparat, perquè et passaves uns 3´ amb un passadís molt estret sense estora amb moltes pedres i el peus et feien mal, i dues bicis juntes no hi passaven, així que, si anava un davant més lent que tu et tenies que esperar o demanar-li que et deixes passar.
Així que vaig decidir que a la tornada no aniria descalça, perquè en vaig fer mal a les plantes dels peus.

El circuit de bici molt dur, un circuit de 5 voltes amb una pujada molt llarga que no recuperes a la baixada, i el córrer eren 4 voltes amb un circuit de molt canvis de ritme molts girs y voltes, però no va ser dur, perquè era planet, però ja portant les cames carregades del circuit de bici i et trenca molt el ritme, tot i així estic contenta de la meva cursa i penso tornar l’any vinent.

També va donar temps de fer una mica de turisme, vem anar a veure Santiago i alguns pobles de la zona molt bonics, podeu veure les fotos al blog.

Mercè"-

Classificació:

36 Mercé Asensio (9a G35-39F)

49 David Martinez (20è G30-34M)

176 Javier Catasús (9è G45-49M)

270 Santi Soley (53è G35-39M)

319 Joan Leon (51è G40-44M)

Enhorabona a tots i gràcies per puntuar pel nostre Club!!